Hoe het werkt

Welkom op de "hoe werkt het"-pagina van Lunick Rental & Events. Hier vindt u meer informatie over de mogelijkheden van verhuur voor uw feest en/of evenement.

Huurperiode

Deze periode is maximaal drie dagen, waarin u één gebruiksdag heeft. Indien u de materialen langer in gebruik heeft, hebben wij aantrekkelijke aflopende huurprijzen.

Vaak is het zowel voor u als voor ons makkelijker om de materialen de werkdag voor het evenement te bezorgen of bij ons op te halen en de werkdag na het evenement weer op te halen of te retourneren. Deze service bieden wij aan zonder dat u hier extra huur voor betaald. Leveren of ophalen kan van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur. Heeft u de materialen langer nodig dan één gebruiksdag dan rekenen wij een toeslag per extra huurdag.

Nog langer huren? Neem contact met ons op voor een prijs en/of advies op maat.

Reserveren

Het reserveren van materialen is aan te bevelen om teleurstellingen te voorkomen. Wij leggen de huurperiode dan definitief voor u vast.

Bezorgen en ophalen

Bezorgen en ophalen van de materialen kunnen wij door heel Nederland tegen aantrekkelijke tarieven voor u verzorgen.
Alle materialen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en op pallets. Deze emballage materialen blijven op het afleveradres staan. Indien emballage niet op locatie kan achterblijven, kunnen wij deze tegen meerkosten retour nemen.

Let er wel op dat de bezorging plaatsvindt met vrachtwagens. De door u gewenste afleverlocatie moet daarom toegankelijk zijn voor vrachtwagens of op maximaal 10 meter afstand liggen van de plek waar een vrachtwagen kan komen. De meeste materialen zijn verpakt op rolcontainers of pallets. Wij leveren de materialen tot aan de eerste drempel. Deze plek moet wel bereikbaar zijn met rollende materialen en een harde, vlakke ondergrond hebben.

Als wij de materialen weer bij u komen ophalen, moeten ze vanaf 9.00 uur 's ochtends op de rolcontainers of pallets klaarstaan. De meeste materialen zijn verpakt in kratten of andere emballageartikelen. Zorg ervoor dat de gehuurde materialen bij retour op dezelfde manier klaarstaan als bij de levering en op een verharde ondergrond.

Als de materialen niet klaarstaan voor transport wanneer wij ze komen ophalen, of als het ophalen om een andere reden wordt belemmerd, kunnen er extra transport- en/of huurlasten in rekening worden gebracht. 

Mocht uw evenement in het weekend vallen dan bezorgt Lunick op vrijdag en worden de materialen maandag weer opgehaald. Mocht u de materialen buiten kantoortijden of in het weejkend gebracht of opgehaald willen hebben buiten kantoortijden of in het weekend dan is dat uiteraard mogelijk, maar daarvoor is een toeslag van toepassing.

Zelf ophalen en retourneren

Het is ook mogelijk om de materialen zelf op te halen en te retourneren. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 16:00 uur. De materialen dienen weer geretourneerd te worden op de afgesproken dag tussen 10:00 uur en 16:00 uur.

Alle materialen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en/of pallets. Als u de materialen zelf komt ophalen/retourneren bent u zelf verantwoordelijk voor het in- en uitladen. Wij laden geen materialen met een hefstruck achterin een auto of op een aanhanger. Het is niet toegestaan om materialen zoals bv. keukenapparatuur, koelingen of ovens plat te veroveren. Zorg ervoor dat deze materialen vervoerd worden met een bus of bakwagen met laadklep. Materialen mogen niet in een open aanhanger worden getransporteerd.

Moet ik mijn bestelling controleren na levering?

Bekijk direct na het bezorgen of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Sluit de apparatuur thuis direct aan om te controleren of alles naar wens functioneert. Niet tevreden? Laat het ons dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 uur na ontvangst, weten. Hiermee voorkomen we mogelijke discussies en wellicht kunnen we nog de gelegenheid vinden om het probleem op te lossen. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur via telefoonnummer 033-286 29 52.

Reclamaties achteraf zijn niet mogelijk.

Schoonmaakkosten

De door u gehuurde materialen worden door ons schoon aangeleverd. De gehuurde materialen dienen veegschoon geretourneerd te worden. Indien de materialen vuil geretourneerd worden brengen wij extra schoonmaakkosten tegen in rekening. 

Na terugkomst van de materialen in ons magazijn worden de materialen geteld en gecontroleerd op manco's en beschadigingen. Je kunt hierbij aanwezig zijn. Indien er tijdens deze telling manco’s en/ of beschadigingen worden constateert zal de vervangingswaarde van het betreffende artikel in rekening gebracht worden.

Legitimatie

Wij vragen aan iedereen die materialen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, van bedrijven vragen wij een opdrachtbon.

BTW

Alle genoemde bedragen zijn exclusief wettelijke BTW.

Belangrijk:

Prijzen zijn in euro’s en exclusief 21% BTW.
Prijswijzigingen voorbehouden.
Denk aan waarborgsom en legitimatie.
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Op aanvraag in het weekend.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op, we staan u met alle plezier te woord!